Fundering....



På Pepsi flaska såg jag att det stog:
Sportstjärnan och modeikonen Fredrik Ljungberg har valt Pepsi.
Hmmmm....då kommer mina funderingar....

Fundering 1. Undra om Ljungberg valde Pepsin för att han tycker den är godast eller
om han valde Pepsin för den stora feta checken som han fick i reklampengar ????

Fundering 2. Undra när Ljungberg dricker Pepsi?
Dricker han Pepsi till maten på de fina resturangerna?
Dricker han Pepsi på träningarna och på matcherna?
Eller dricker han Pepsi när han är ute och festar på Spy Bar?

Fundering 3. Varför valde inte Pepsi mig som reklam?
Jag är visserligen inte någon stjärna eller modeikon,
men jag är en arbetande två barns mamma och smabo.
Och jag älskar Pepsi!!!
Och jag kan dricka Pepsi när som helst och vart som helst.
Till frukost, lunch, som törstsläckare, till groggen osv.
Hemma, i bilen, på resturanger, på jobbet osv.



Trackback
RSS 2.0