Sommaren är över.....



Här doppar jag mina fossingar i sjön...det var i maj någon gång.
Usch, va tråkigt att sommaren är över för denna gång.
Vi får hoppas att hösten blir varm och fin.

I dag har jag varit till sjukgymnasten med mina onda axlar...helst den ena.
Tur att jag inte visste i förväg vad sjukgymnasten hade för planer.
För då kanske jag aldrig hade gått dit.
Han gjorde smärt-akupunktur..eller vad det nu hette.
Han stoppa i nålen ändå in till skelettet!!!!
Men det gjorde mindre ont än vad jag trodde...puh!
Men sen sa han att inom en till två dagar kommer jag att få
ont...om behandlingen har funkat.
Så det är väl bara att avvakta och se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0