Min lördag....



Dom här två sköna människorna var förbi här hemma i dag.
Teresa är faster till lilla Cecilia.
Cecilia tog sina 4 FÖRSTA steg på mitt köksgolv!!!!
Och faster Teresa blev helt stollig och uppspelt...hahhahahaaaa.
Kan ni tänka er.... MITT köksgolv...jag och Teresa fick den stora äran att bevittna
Cecilias första stapplande steg här i livet.

Min svägerska Helena har också varit förbi här hemma.
Trevlig, för det var ett tag sen som jag träffade henne.
Snäll som hon är, så hade hon med sig en hemgjord toscakaka.
Den hade hennes mamma, min svärmor bakat...och den är så himla god.

Hasse kom hem i dag i från kryssningen!!!
Han var lite sliten och trött.
Skönt att ha honom hemma igen.

Jag har även träffat mina små gullisar, Nellie och Molly.
Molly och mamma Lina var förkylda....tråkigt.
Nellie visade sina nya saker som hon hade köpt på kryssningen....allt gick i rosa..hahhahaa.
Och sen berättade hon lite om själva kryssningen.

I dag är det ju lördag, så nu ska jag ner och slö titta på tv:n och
äta lite ostbågar och dip och dricka Pepsi.
Gott !!!!

Tjingeling och kram från mig.


Kommentarer
Postat av: Teresa

Hejsan hoppsan ! Ja lillpluttan visade Caroline 2 steg men ingen annan har fått se nåt !! :o)



kram kram T

2008-08-30 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0