Jag är glömsk....



I dag har min sambo Hasse åkt på kryssning till Tallin, med sin bror och en kompis.
Jag har varit till Tallin en gång, och det var 1999.
Tyvärr var jag aldrig till gamla stan, som så många säger är fint.
Men vem vet, vi kanske åker dit någon gång....på sommaren!
I dag blåser det en hel del...undra om det är gungit på båten????

I dag skulle jag har varit på skööööööööön fotvård.
Men tyvärr så glömde jag av tiden. Kom på det en timme senare och då var det ju försent...suck.
Jag som har sett fram emot denna dag..... och så går jag och glömmer bort mig!!!
Åååh, det är ju så sköööööööööööönt och avslappnande med fortvård.
Jag måste ringa i morgon och få en ny tid så fort som möjligt.

I morgon kommer min bror och hans familj hem i från en Helsingfors-kryssning.
Så då måste jag hem till dom och intervjua Nellie (3år) och höra hur det var att åka en stor båt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0