Dålig dag....

I dag har det varit en jobbig dag....
Trött och seg och allmänt nere har jag varit.
Hasse sa att jag hade låtit för hemskt i natt...
fastän jag hade masken på mig.

På jobbet var det bläää... stressigt, rörigt och
jobbigt.... suck... suck.
Jag har mer jobb än vad jag hinner med...

Eftersom jag har varit på lite dåligt humör och
varit trött och irriterad, så har jag sökt mig
till lugn och ro... så då har jag varit en sväng till
radion och sen var jag en vända till brorsan.
Molly sov och Nellie ville leka, så då satt jag
ett litet tag med henne och lekte med dockskåpet.
Sen åkte jag till vävningen... men orkade inte vara där
till slutet... fick så ont i axlarna... ja, ännu mer än vad
jag normalt har..... suck.

Jag ska gå och lägga mig snart.. senast 22.00.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0