Ledig i dag....

I dag har jag varit ledig från jobbet... jag bara kände
för det... eller rättare sagt så har jag så ont i axlar och
armar och nacke... så jag tänkte att jag får vila en
extra dag.... ja, vila och vila... men inte vara på jobbet.

På f.m gjorde jag lite äranden.
Jag var till apoteket och där var det som vanligt
mycket folk, så man fick vänta ett tag.

Sen åkte jag till Lööfen och hämtade nyckeln till
deras spa... som vi ska till på söndag.

Sen åkte jag en sväng till radion.

Vid 12.30 hämtade jag Johanna från Ludvika.
Vi var in på Hema. Hon skulle handla lite broderi grejer.
Jag handlade gardiner till köket... lite juliga.

Sen var jag hemma och gjorde lite allt möjligt.

Vid 16-tiden hämtade jag Mattias från hans kompis
Markus. Han hade varit där och lekt.

Vid 17-tiden kom min älskade mamma och pappa med mat
åt oss. Mamma hade gjort makaronigratäng ( som hon
lärt sig på någon kurs ) och ville att vi skulle få smaka.
Den var jätte god!!!!!
Och vilken LYX att få färdig mat så där bara.
TACK mamma och pappa!!!!!

Sen lite senare var jag och Mattias till Nellie och
Molly... ja, och Lina. Det var full fart på tjejerna.

Kl. 18.00 skjutsade jag Mattias till Berga Kul.
Han älskar att vara där och vill inte missa den en enda gång.

Här vid 20-tiden kom Hasse hem från jobbet.
Han var film-sugen, så nu har han åkt och hyrt en film åt oss.
Få se vad det blir för film????

Ha en trevlig helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0