Lucia i skolan.....

Jobbade och det var som vanligt STRESSIGT.
Hasse och Johanna har varit en sväng till Falun i dag.

Hasse är krasslig... och jag börja känna mig lite krasslig..
huvudvärk, retningar i halsen ( känns torr och irriterad ) och
sen har jag börjat hosta lite.... så få se om jag åker på samma
sk-t som Hasse.... suck.

Jag och Johanna var och hälsade på Nellie, Molly och Lina.
Som vanligt så var det full fart på tjejerna.
Molly har fått sin första tand!
Inte för att man såg den ännu... men den finns där.

Kl. 18.00 var jag och Johanna på lucia.
Det var Mattias klass + den andra 3:an som hade lucia
uppträdande för föräldrarna.....
Dom var JÄTTE DUKTIGA... och det var bra låtar... lite
"rockigare" version....
Det var roligt att titta på dom.
Mattias var tomtenisse.

Här kommer några bilder från lucian.



Tomtenissen Mattias....



Mattias och en kompis var fram och "sjöng"....



Mammas söta nisse!!!!
Trackback
RSS 2.0