Lungt....

I dag har det också varit väldigt lugnt. Skönt!

Vid lunchtiden var jag hem till brorsan och dom.
Lina skulle i väg och handla, så jag var barnvakt undertiden.
Hon ville inte ta ut Molly, för hon var så snorig.
Antingen håller hon på att bli sjuk eller så är det fler tänder
på gång.... få se då.

På eftermiddagen var jag och Hasse hem till Teresa
och Björn. Vi fikade och tjolade om hur julen varit...
och annat smått och gott.

Vid 17-tiden skjutsade Hasse på Johanna och Mattias.
Dom skulle till Seppo. Sofia, Johan och Martin skulle
också komma dit i dag.
Kidsen skulle även sova över där... (kors...)

Så i kväll har det verkligen varit tyst och lugnt här hemma.
Jag och Hasse tittade på "Strul" med Björn Skifs.
Vi båda har sett den förut, men den är så rolig så
den tåls att titta på igen. Sen tycker jag att Björn Skifs
är så rolig som skådespelare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0