Sista dagen för 2008.....

Så var det sista dagen på detta år.
Och mitt sista inlägg här på bloggen...
för i år alltså.

Jag och Hasse var på förmiddagen och handlade
allt som vi ska ha i kväll och lite till.
Och det blev en hel del påsar det....

Jag har precis betalat räkningarna via internetbanken.
Ja, jag vet.... jag är sent ute.
Men så där är det när minnet sviker en.... suck.

Medans jag har betalat räkningar, så har Hasse
skurit köttet tills i kväll. Så nu ska jag ner och lägga det
i marinaden, så den hinner dra i sig i någon timme.

Mattias är hos sin kompis Mikael och leker.
Hasse har åkt ut på Pommac jakt.
På Konsum fanns det ingen Pommac ... i sån där
stor glasflaska... det var slut.
Så nu ska han åka och kolla på andra ställen.

Jag önskar er ett

GOTT NYTT ÅR 2009!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0