Bubblat....

I dag har vi varit till Lööfen och bubblat.
Först mellan 12.00  -16.00 bubblade jag, Hasse o Mattias.
Det var skönt, men VARMT!!!!!
Det var 38 grader i vattnet.... så man orkade inte
vara i hur länge som helst. Jag var tvungen att
gå upp i mellan åt och försöka svalka ner mig.

Sen från 16.00 skulle Johanna och hennes kompisar
bubbla... och dom  är fortfarande där.
Jag tror dom skulle hämtas kl. 22.00.

Jag har åkt fram och tillbaka till Lööfen flera gånger
i dag.... först när vi själva skulle dit... sen åka in till
byn och hämta Johanna och några av kompisarna....
sen åkte vi hem... men Hasse glömde sin mobil där, så
det var bara att åka dit igen... och sen hem.
Sen lite senare åka och hämta 2 tjejer och skjutsa
dom till Lindgården. Dom skulle hämta pizza.
Skjutsa tillbaka dom igen.
Sen lite senare igen åkte vi till OK och lämnade
en film och samtidigt hyra en film åt tjejerna... eftersom
det är åldersgräns på det... som dom ej ännu har nått.
Sen åka hem igen.
Nu är det bara en vända kvar... när dom ska
hämtas hem.... suck.

Här kommer några bilder från bubblingen....




Hasse och Mattias sitter och få massage av vattenstrålar....




Mattias ville svalka sig genom att rulla i snön..... som han gjorde
flera gånger.... brrrr




Bråttom in... för ner svalkingen funkade jätte bra.... hahahaa...




När jag var själv i poolen, så passade jag på att flyta lite.....




Nu har vi bubblat färdigt för denna gång....
Trackback
RSS 2.0