Avesta....



I dag var jag ju till Avesta sömnlabb.
Hasse var också med.. som chaufför.
Dom ändrade lite på ett tryck på snarkapparaten... och sen
fick jag en annan sorts gummi till masken.
Så vi få se om det blir att funka bättre... annars är det
bara att fortsätta att luska fram vad som gör att man
ej känner sig utvilad.
Men jag hoppas att det ska funka nu....

Efter besöket åkte vi till en vägkrog och åt.
Jag tog pocherad fisk med sparrissås och kokt
potatis... mmmm... det var jätte gott.

När vi kom hem så hämtade vi Mattias från mormor
och morfar. Mattias och mormor hade bakat
pepparkakor.

På kvällen var jag och Johanna på ett möte.
Efter det skjutsade jag på Mattias... för han skulle dela
ut inbjudningskort till sitt kalas.

Och snart ska jag gå och lägga mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0