Besök från Våmhus/Rättvik....

I går på dagen var Katja förbi här.
Senare på e.m tänkte jag och Hasse åka till
Jörgen och dom, men dom hade redan folk där.
Så jag sa att vi kan komma någon annan dag.

Sofia, Johan och Martin ( Johanna o Mattias )
var hit i går kväll. Det är så roligt att träffa dom.
Det blir så sällan.... tyvärr.

Sofia gjorde manikyr på mig. Det är första gången
i mitt liv som jag får det.


Här har jag fingrarna i ett skönt bad. Sofia visar olika motiv som hon
kan "stämpla" på naglarna.


Voilá... fransk manikyr med vita blommor. Fiiiiint!!!!!



Johanna fick också manikyr... och tidigare på dagen hade hon även fått
pedikyr ( fotvård ).



Johan och Sofia har roligt åt något....



Martin ser allvarligare ut än vad han var.....


Sen senare åkte Johan, Sofia och Johanna till deras kusin Emma.
Martin och Mattias blev kvar här hemma.
Klockan 01.30 kom dom tillbaka och hämtade upp grabbarna.
Dom skulle till Seppo och sova där en natt till.
Gissa om jag var trött sen.....



I dag åkte Johan, Sofia och Martin hem igen.
Det blev en snabbvisit för dom... synd.
När dom skulle åka, hämtade jag Johanna och Mattias.



Johan, Seppo, Mattias och Martin i hallen hemma hos Seppo.



Nu är alla på väg hem.... vi håller på att ta sista farvälen för denna gång.
Martin, Mattias och Sofia.



Så här soligt var det... men ack så kallt det var...brrrr.
Johan och Martin... sen syn det lite av Seppo och Johanna.



När vi kom hem från Ludvika, åkte jag efter ett tag till radion.
Hasse åkte till sin morfar och Mattias till sin kompis Albin.
Johanna var kvar hemma och satt vid sin nya dator....

På kvällen kollade jag och Johanna på en komedi... kommer
ej i håg vad den heter. Men den gick på en av filmkanalerna.
Och nu sitter jag här....
Trackback
RSS 2.0