Vart tog stressen vägen.....?

Var tog all stressen vägen?
Här i hela december har man varit stressad som
bara den,,, och sen i dag har det varit hur lugnt som helst,
Jag vaknade kl. 10.00. Tog det lugnt tills vi skulle upp till
mina föräldrar och äta julmat.
När vi varit där så åkte vi hem och vi har bara tagit
det lungt... sovit, tittat på tv,,,, och inget mer.
Jo, nu sitter jag vid datorn..... Johannas bärbara.
Måste ju testa hur den är ju.....

Kl. 20.00 ska jag titta på sista avsnittet på
"Bonde söker fru" och sen klockan nio ska jag kolla
på "Pirates of Caribien",
Mycket mer än så blir det inte i dag.
Så var tog all stressen i väg?????
Inte för att jag saknar den, men det känns bara konstigt
att inte vara uppjagad hela tiden.....

Ha det så gott!


Kommentarer
Postat av: T

Varför stressa ??? Dra nu lite lärdom av året som gått och föregående år..... det kan göra susen ! Här hemma har vi inte stressat över huvudtaget - och ändå har allt ordnat sig och julen blev så där underbar som den ska vara!! Det känns sååååå himla gött ! Om din decembermånad var så stressad - det tär ju på hälsan - vad kan du göra annorlunda till nästa gång ?? För det blir ju december igen... Alla födelsedagar och julen ..... det vet vi ju !

Nä -bojkotta stressen - jag gillar inte ens ordet !! Lugn och ro - fridfullhet och harmoni -DET är jul för mig. Med en massa dofter, upplevelser och underbara känslor. Och mammas goa julmat!! (som jag var med och kockade i år !! Det enda onyttiga var ju kålrotslådan !! Jag blev lite imponerad! Man tror ju att man äter så mycket onyttigt !! Men det handlar mer om mängden!! :o)

Hörs vi under julledigheten?

2008-12-25 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0