4-års kalas.....

Vaknade i morse och kände mig inte ett dugg utvilad.
Förklaringen kom sen när jag kom hem.
Hasse sa att jag har låtit förjävligt i natt.
Så inte undra på att jag har varit så himla trött i dag.
På jobbet höll jag på att somna flera gånger.
Åååh... det är ju så drygt när man blir så där trött.
Man kan inte koncentrera sig på något annat än att
hålla sig vaken.... jobbigt...

Efter jobbet åkte jag och hämta Johanna, Evelina och Anna
från Högbergsskolan. Dom slutade 11.45 i dag.

När jag kom hem så satte jag mig framför tv:n och somnade.
Och det är ju inte ett dugg ovanligt....

Sen vid 16.30-tiden gick vi på kalas.
Nellie fyller 4 år i dag. Grattis!!!!
Hon hade fått många presenter i dag.
Av oss fick hon ju dockskåpsmöbler och dockor.
När hon hade öppnat paketen, så försvann hon på en
gång till hennes rum och möblerade dockskåpet och lekte
med den. Mattias och Johanna var med henne och lekte.
Molly hade ingen ro att sova middag i dag, så hon var trött.
Men lika glad för det var hon.
Så fort man tog fram kamera och skulle ta kort på henne, så
började hon att skratta.... hahhaa... det såg så festligt ut.
Som vanligt så hade Lina gott fikabröd.....
Och det jag gillade mest, är hemgjorda knäckflarn med
hemgjord smörkräm i mellan... mmmmmm... dom är för goda!!!
Dom bara smälter i munnen.... mmmmmmm.

Kl. 18.00 gick Mattias på Berga Kul. Och sen när vi andra
skulle hem... typ 20 minuter senare, så åkte även
Hasse till Berga Kul. Så det är bara jag och Johanna som
är hemma just nu.
Kl. 20.00 ska jag titta på Dobidoo.. jag gillar det programmet.

Här kommer kort från Nellies kalas.




Här håller Nellie på att öppna ett av våra presenter till henne.
Hennes gipsade arm syns också....




Brorsan och Hasse sitter vid fika-bordet... som är pyntad i
prinsess-tema.... så klart!




Glad Molly!!!




Johanna och Nellie vid dockskåpet.




Mattias och Molly är glada och söta!!!




Två sötisar... Johanna och Molly.




Världens sötaste 4-åriga ballerinaprinsessa!!!!!!!




Mattias och Nellie på bus och lek humör.....




Molly i Mattias mössa.... så gullig!!!
Trackback
RSS 2.0