Hemma igen.....

Jag och Hasse har varit till Arja i dag.
Hon klippte Hasse och klippte och färgade håret på mig.

Kl. 17.40 kom tåget från Mora till Borlänge.
Brrrr... vad kallt det var ute.
Jag såg en kändis vid perongen.
Nana Hedin... hon som har körat för många olika artister.
E-type, Dr Alban, Ace of Bace, Celine Dion.
Hon var även med på Melodifestivalen med E-type och
sen även som solo. Vet ni vem jag menar???

Ååh, det var så roligt att se kidsen igen.
På vägen hem berättade dom om sin helg hos Sofia.
Dom har haft det roligt. Va kul!

Men nu är det skönt att ha dom hemma igen.
Nu är det som det ska vara igen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: T

Har mejlat dej......

2008-11-16 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0