Minnet sviker....



Vilken fin vinterdag vi har i dag....

Mattias har haft Albin här som nattgäst.
Så i morse vaknade jag av att dom spelade tv-spel
och var högljudda... som  dom alltid är av någon anledning,
alltså när dom spelar tv-spel....

I morse kom jag på att jag har glömt att betala räkningarna.
Jag har inte glömt det förut.... så hur jag kunde göra
det nu har jag ingen aaaaaning om.
Men mitt minne är inte det bästa... har inte varit det på länge.
Jag har svårt att komma i håg saker och ting... suck.
Men enligt vissa kan det vara en "biverkning" av långvarig
sömnbrist..... ja, inte vet jag...

Nu ska jag gå ner och värma på mat åt oss.
Jag gjorde köttfärsgratäng i går, som det blev över
tills i dag.... sköööönt att slippa laga mat hela tiden.

Vi höres!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0