Sjuka barn....

Vävningen i går straffade sig... jag har haft så ont i
axeln/armen i natt.. hade svårt att sova.
I morse värkte det också som bara den....
Men just nu är det tillbaka till den "vanliga" värken.

På jobbet var det som vanligt fullt upp... och mer där till.
I dag var det nog den stora "växeldagen".... suck.
Jag vet inte hur många som kom in i dag och skulle
växla till mynt.... eller något helt annat.
Gissa vad jag tycker om det.....

Jag var ut en vända med bilen nu i kväll.
Jösses, vad halt det var på sina ställen.
Usch, undrar hur det ser ut på vägarna i morgon bitti
när man ska till jobbet???

Mattias har varit hemma från skolan i går och i dag.
Han har en för hemsk hosta... så han har också
svårt med att sova... så han är också trött.
Johanna var också hemma i dag från skolan.
Hon fick ont i halsen i går kväll.

Nu ska jag surfa lite innan det är dags att sätta på sig
gasmasken ( Mattias tycker det ser ut som en sån, när jag
har på mig masken till snarkapparaten ) och försöka
hitta John Blund.....

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0