Möte...

I dag var jag ju till läkaren och försäkringskassan och min chef
var också med där. Vi hade ett avstämningsmöte... eller
vad det nu heter..... för försäkringskassan hade synpunkter
på mina läkarintyg... dom skulle inte godkänna dom om
inte läkaren skrev mer utförligt vad jag lider av för symtom.
Eller rättare sagt så vill dom att läkaren ska skriva
diagnoser .... vad mina besvär heter... typ.
Jag berättade som det är från min sida och läkaren
tyckte att det var viktigt med att jag fick vila, så han
tyckte att jag skulle gå halvtid. Så han sjukskrev mig i
4 veckor och sen ska jag dit på återbesök.
Nu återstår det att se om försäkringskassan godkänner
läkarintyget. Så har jag otur så får jag ingen ersättning för
dessa veckor...... men det återstår ju att se.
Sen ÄNTLIGEN fick jag en remiss till röntgen av mitt onda nyckelben.
I morgon ska jag ta kontakt med Avesta sömnlabb och höra när
jag får komma dit på återbesöket... för snarkapparaten funkar ju
inte riktigt som den ska... och nu den senaste veckan har jag
snarkat och haft andningsuppehåll, fastän jag har masken på.
Och så ska det ju ändå inte vara....


Jag och Hasse var förbi hos brorsan och hans familj.
I dag var det mer fart i Molly än Nellie.
Men Nellie hade fått en tv med dvd i, så hon ville titta
på en film.... i hennes rum.
Molly var visserligen trött,  men hon blev sprudlande glad så
fort någon orkade gå med henne. Då skrattade och sken hon upp.
Hon är ju för härlig.... och go... och sööööööt.

Ha det så gott!!!

Kommentarer
Postat av: T

Va skönt att höra !!! Nu hoppas vi bara på a f-kassan tar sitt förnuft till fånga !

2008-11-10 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0