Jobbat, jobbat, jobbat....

Jag har jobbat hela dagen hittills....
Först på radion... fram till kl. 16.00 och sen hem
och forsätta att jobba med det finska programmet
som jag ska sända på onsdag.
Jag har valt låtarna färdigt nu... sen är det bara
fakta om artisterna som är kvar att hitta..puh.
Men det hinner jag inte just nu... ska ju på vävkursen
kl. 18.30 och sen efter kursen är jag nog så trött att jag
inte orka sitta vid datorn... vi får väl se.
Jag kanske blir jätte pigg i stället... hahahaa.

I morgon ska vi nog till Kupolen och handla vinterkläder till
Johanna och Mattis.. i första hand.. och om det finns tid,
lust och ork så kanske jag och Hasse också hittar något....
Men det blir nog som det brukar... att när man väl har hittat allt
till ungarna, så vill man bara hem... i alla fall jag.
Jag "hatar" att shoppa... när det är ett måste.
Jag tycker det mest är ett stress och gnäll och tjat... osv.
Och värsta shoppingen är ju kvar... Julklapparna!!!

I går kväll satt jag och surfade runt på internet igen...
och då hittade jag en massa bilder... igen.
Så i dag har jag tips till er som har husdjur.
Det är ju snart Halloween, så då kanske ni vill spöka
ut era katter eller hundar eller vad ni nu har.
Här kommer några förslag:




Halloween-spöken




Måla katten runt ögonen och munnen....




Stålmannen eller som en liten flicka....




Eller varför inte som en fånge eller som en häxa ???




Enkel utstyrsel är en pippi-peruk eller en svart mantel och en medalj....




Klä ut hunden som en ...... ja, bestäm själva vad ni vill kalla denna förvandlingen för.




Batman eller som en halloween fladdermus....




Eller varför inte som självaste "The King".. Elvis!

Trackback
RSS 2.0