Kupolen....



Så har vi varit till Kupolen i dag och shoppat.
Det var mycket folk där... vi träffade även på morsan
och farsan, men dom hade inte hittat något.
Vi hittade desto mer.... så nu har kidsen så dom klarar
sig i vinter... med kläder och skor.
Och som vanligt så blev det inget shoppat åt mig eller
Hasse... för när vi hittat allt åt kidsen, så ville jag hem.
Ville inte trängas med alla lediga ungdomar och deras
föräldrar.... det räckte den tiden som vi var där.
Jo, jag köpte faktiskt en grej till mig.
En armbandsklocka... herrmodell... för det är mode nu..
enligt Johanna... hahhaaa.
Efter kupolen åkte vi till Burger King och åt och där var det
också rätt så mycket folk.
Sen blev det en tur till Barnens hus.
Köpte födelsedagspresent åt Nellie.

När vi kom hem från Borlänge, jobbade jag ett tag.
Och sen blev det tv:n i två timmar.
Ugly Betty och Desprets dag i dag ju!!!!!
Och som vanligt så slutar dom med spänning...

Nä, nu är det natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0