Orm-massage.....

Såg en artikel på Aftonbladet om att det finns
orm-massage.... i Israel.
För 550 kronor kan man få massage av
6 st ormar som ska slingra bort smärtan i leder och rygg.
Olika stora ormar används beroende på hur
mycket smärta man har eller om man bara vill
slappna av..... om det nu är möjligt???
Här kommer en bild på orm-massagen.



Fy sjutton... jag ryser bara jag tittar på denna bild.

Hittills i dag har jag jobbat och haft besök av Helena.
Hasse hjälpte Helena med att byta till vinterdäck på
hennes bil. Det är nog inte så dumt att göra det.
För hux flux så är första halkan här.....

Trevlig helg till er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: T

Massage !! Jag skulle behöva en hel dos...men inte den sorten tack !! Idag har jag jobbat.... cyklat till Roger på lunchen för att kika på vad Björn donar med där...( min lunch som bestod av makaroner och 2 köttbullar - min käre make glömde att lägga i fler då han gjorde matlådorna....) jag var till sjukgymnastiken å tränade...cyklade hem.... fick veta at vi skulle till Roger...det var han födelsedag....så vi var dit å fikade..sen till ICA -helgshopping inför Cecilias vistelse..... hem å lagade mat.... pratade lääänge med lillebror som spenderat 100 minuter i telefon med vår mellansyster = svettigt öra.... sen sydde jag gardiner - satte upp dem å nu ska jag ta ett glas vin och slappa vid tv:n!!!!! Vi ses i helgen ! POssposssss

2008-10-24 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0