PartyLite.....



I dag jobbade jag till kl. 17.00.
Jag sänder ju finskt musik kl. 15.00 och den brukar
hålla på i ca 1½ timme, men i dag blev den ca
15 minuter längre.

På kvällen var jag bjuden till Satu på ljusparty, PartyLite.
Det var trevligt där. Det var hennes lillasyster Suvi som demonstrerade.
 Jag köpte lite nya dofter på ljus och
sen kunde jag inte motstå att köpa en ljusstaken som ser ut
som 2 st änglar... den var såååå fiiiin... tycker jag.

I dag tog jag ögondroppar för första gången i mitt liv.
Det var inte det lättaste... för jag själv såg inte att göra det
och Johanna vägrade först att hjälpa mig... hon tycker att det
är läskigt. Så då fick Mattias hjälpa mig, men det gick inte så bra.
Det hamnade hela tiden utanför ögat...
Och Hasse kunde inte hjälpa mig eftersom han är och jobbar natt.
Men till slut så hjälpte Johanna mig och det gick hur bra som helst.

Ha det så gott!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0