Smedjebackens vårdcentral.....




I dag var jag ju till distriktsköterskan kl. 10.30.
Det besöket resulterade i att jag fick en ny tid till
jour-läkaren,  i dag kl. 13.00.
Åkte och jobbade tills det var dags igen för
ett besök på vårdcentralen.
Jag var tillbaka strax före kl. 13.00 på vårdcentralen.
Men jag har inte behövt haft så bråttom dit.
För jag kom inte in till läkaren förrens kl. 15.00!!!!
Så gissa hur kul det var att sitta tyst i ett väntrum
med flera tysta människor i TVÅ timmar????
Fick träffa en läkare ( som jag aldrig sett förut ) och sen
fick jag ta blodprov och tempen och sen fick jag träffa
läkaren igen... så klockan var 15.40 när jag klev ut
ur vårdcentralen och kunde äntligen ta mig ett bloss...hihihiii.
Läkaren kom fram till att jag hade mjukdelsinfektion.
Så nu ska jag äta antibiotika i 14 dagar... 4 st
tabletter varje dag... sen ska jag ta ögondroppar och sen
ska jag smörja mina såriga mungipor med en salva.
Men gick inte mina besvär över under dessa 14 dagar, så
skulle jag återkomma. Men sån otur ska jag väl ändå inte ha.
Så om jag ska summera min dag i dag så blir det:
Smedjebackens vårdcentral.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0