Går i dvala....

I dag är det en jobbig dag.... jag är så där JÄTTE trött igen.
Enligt Hasse så har min ansiktsmask läckt i 2 nätter nu.
Och då funkar ju den inte som den ska....
Åkte till radion på förmiddagen för att byta låtar, men
det gick ingen vidadre... jag satt och somnade hela tiden... suck.
Så då åkte jag hem och sen nu på eftermiddagen
slumrade jag till i soffan... ett litet tag.
Men jag känner mig jätte trött fortfarande.
Men jag ska åka till radion igen.. om ca en timme,
och jobba igen med låtbyten.
Sen kl. 18.30 har jag ju akvarellkursen.

Här kommer några bilder igen, som jag har hittat på nätet.

Ha en bra dag!!!!



Vill du ha uppmärksamhet, kan du göra så här.....





I bland är det tur att man inte har tillgång till en firmabil.....






Och så undrar folk varför man inte vill åka på badsemester...????





Undra hur dom gör när dom ska gå på toa... och torka sig....????





Undra om inte jag hellre hade gått hem .......???

Trackback
RSS 2.0