Vårdcentralen....

Är hemma just nu... jag väntar på att vårdcentralen
ska ringa upp mig.... och förhoppningsvis ha en
tid till mig idag.
Jag har ju haft problem med mina mungipor nu i
2 veckor... dom är såriga och ömma.
Sen har jag en ömmande svullnad/knöl under hakan
som jag har haft i några dagar nu.
Och sen är mitt högra öga röd och lite klibbig sen
2 dagar tillbaka.
SUCK... är det inte det ena så är det de andra...suck.

I kväll är det i alla fall vävkurs igen.
Vi håller på att fixa i ordning en ny ränning,
det är dom där trådarna i själva väven.
Och när vi har fixat dit allt, så ska jag börja att väva
en trasmatta till våran kökssoffa.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mäh ! Vad har du nu dragit på dej ?? Virus ??

Hoppas det går över - ser fram emot en skrattrik kväll hemma hos Satu - det brukar det ju bli...... :o)

2008-10-20 @ 20:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0