Varit till Arja.....



I dag har/är jag jätte trött... dels har masken läckt i natt och
sen kan man ju bli trött av antibiotika....

Katja var förbi på kaffe i dag. Vi satt och tjolade om
allt möjligt... det var trevligt.

Senare mot kvällen var jag, Johanna och Mattias till Arja
och fixade till kalufserna. Jag och Mattias blev klippta och
Johanna skulle ha både färgning och klippning.

Efter frissan skulle Mattias hem till Felix. Han ska sova över där.
Och medans jag och Johanna var hos Arja, så har min
älskling städat lite här hemma. Han är så duktig!!!!!

Jaa-aa.... nu väntar jag på att Johanna ska bli färdig hos Arja och
min mamma ( som är där samtidigt med Johanna ).
Jag ska hämta dom och samtidigt skjutsa hem morsan.

Ha en trevlig lördagkväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0