Akvarellkursen....



Då har man varit i väg och målat.....
I dag hade våran lärare med sig massor med svampar.
Det var stora, små, runda, platta och i olika färger.
Jag tog fyra olika svampar och lite mossa och satt dom i en hög.
Sen försökte jag att måla av det...och det var inte det lättaste.
Svårt att hitta rätt färg och sen att få dom se runda, trattiga osv.
Men, men...övning ger färdighet....sägs det.
Hur som haver, så var det jätte kul att kursen har börjat igen.
Tiden går så himla fort...och alla är så trevliga.
Längtar redan till nästa gång....och det blir inte förrens om
2 veckor..... Lennart ska på bokmässan nästa torsdag, så då
blir det ingen kurs.... snyft...

Innan jag åkte till kursen var jag förbi hos gullungarna.
Nellie fick stämpelpennor av mig....och hon ville stämpla på en gång.
Molly lilla var snuvig och hostig....stackare....
Nellie tyckte att jag kunde sova över hos dom...hahhaaa.
Jag sa till Nellie att min lillebror tycker nog inte om den idén.
Då sa hon att hennes pappa kunde sova nere i källaren och jag
kunde sova brevid hennes mamma i dubbelsängen....hahhaaaa.
Man får höra så mycket roligt i från den där tösen.....hahahaa.

Mattias sover....Johanna har sin kompis Evelina här.
Dom ligger i sofforna och kollar på tv:n.
Hasse jobbar natt.

Snipp, snapp SLUT!!!!




Kommentarer
Postat av: T

Jag har ju en egen blogg så här på din !!! Jag hade främmande idag -av min mamma ! ;o)

Ring mej !!!! Posspossss

2008-09-18 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0