Äntligen!!!!!!

 

Äntligen!!!!!!! I dag börjar både Ugly Betty och Desperate Housewives.
Så från kl. 20.00 till 22.00 är tv:n MIN!!!!!

På eftermiddagen var jag förbi hemma hos min föräldrar.
Efter det åkte jag till radion. Jag bytte låtar och sen pratade jag
in 2 st spottar.. om att jag ska sända finsk musik på onsdagar kl. 15.00.

Mattias handbollsträning började i dag. Så lagomt tills fotbollen tog
slut så kommer det andra sporter som börjar.
Så nu blir det väl matcher på helger.... igen.

Johannas klass ska vara med på Lysmasken i Ludvika.
Det är ju  när dom har satt marschaller efter en sträcka vid
Väsman... gångbanan där... typ 3 km....tror jag det är.
Dom har fått i uppgift att gestalta något kulturellt... och sen även
uppträda eller ställa frågor... eller något sånt.
Det skulle börja kl. 19.00, så få se när hon kommer hem i dag.
Vad sur hon ska bli när hon kommer på att hon missat
premiären av våra tv-såpor.....

Nä, nu ska jag gå ner och förbereda mig för 2 timmars
tv-tittande.....

Ha det!

Kommentarer
Postat av: T

LYSMASKEN brukar väl inte vara den 30 september ???!!! Det är sååå mysigt att gå där så man glömmer bort att man faktiskt går från Skuthamn till Röda Stugan å vänder..... Jag har gått flera år på raken - förra året tog jag med familjen...de uppskattade det inte lika mycket som jag..... :o) Trist väder idag - SPÖregn !! Så även om jag visste om att det var hade jag nog stannat hemma.... Har tänt 390396934 av ljus - ätit gott, tog ett glas vin med mamma....allt för att njuta och göra en bra dag av födelsedagen :o) Å Tack för att du ringde !! KRAMELIKRAM PS..Kanske ska jag ha en egen blogg.....

2008-09-30 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0