Arg....



Åååhhh....vad arg jag blir på bilar som inte funkar!!!
Jag skulle hämta Johanna och Evelina..... men det gick inte, för
bilen ville inte starta....grrrrr.
Antagligen är det batteriet som är slut....tror jag i alla fall.

Jaha, undrar ni om jag fick något städat????
Japp....otroligt men sant...hahhaahhhaaa.
Jag har städat det tråkigaste rummet man kan tänka sig.
Nämligen toaletten här nere.... toan uppe är kvar att städa.
Sen städade jag hallen och köket....Mattias hjälpte till lite.
Han ville skura, så då fick han väl det.
Jaa-aaa....nu är det bara att fortsätta med något annat rum.
Men det får bli en annan dag...kanske i morgon.

Min mamma var förbi här på eftermiddagen.
Vi satt och pratade om ditt och datt.

Nu ska jag surfa runt lite....innan jag ska ta mig en varm
och skön dusch.....efter allt fejande.

Ha en trevlig kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow ! Imponerad ! hahahah Va skönt - det känns ju så bra inombords efteråt - nu måste jag städa här hemma.... dagarna har gått till att trösta barn..de /speciellt en är så nere pga av en häxa i vår omgivning. suck !

men men...kramkram !

Undrar om jag ska ha en blogg oxå - men undrar om den skulle vara så rolig att läsa...... hahahaha

2008-09-16 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0