Härligt väder....



Åååhhh...vad skönt det är med sol ute!!!!
Man får sån lust att gå ut och bara sitta och njuta av solen.
Eller ta med fika och gå på en utflykt till något fint ställe ....
Eller ta med akvarellblocket och gå ut i naturen och måla av något.

MEN

Min kära sambo har redan planerat vad vi ska göra  i dag.... när
det är så fint väder ute.....



Vi ska köra in ved!!!!!
I och för sig så behövs det ju.... fyllas på med ved till vintern.
Och i och för sig så är det ju trevligare att hålla på med veden
om det inte är kallt eller regningt ute .....
I och för sig så behöver jag ju inte vara med.... det är ju inte
så att Hasse tvingar mig, men jag vill ju också ha det
varmt i vinter.... och sen ska vi få hjälp av Hasses snälla
syskon.... så ju fler vi är det så snabbare går det ju.

Så nu vet ni vad jag ska syssla med..... några timmar framöver.

Heippa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0