Hos frissan....

 
 












I dag har jag och Hasse varit till frissan....jag färgade håret och klöpp det...
Så här har resultatet kunnat blivit...hahahhaaa...men det blev det inte.
Frissan färgade och klöpp det som vanligt....så som jag har haft nu ett tag.
Och med tanke på resultaten här ovan, så håller jag mig nog till min vanliga frisyr ett tag till.
JAG tycker den är finare än dessa tre ovan....eller????
Jonas och Katja var också dit och blev putsade och fina...

Var en vända och till radion och jobbade. Vi har fått nästa veckas låtar....som
ska bytas ut i sändningslistan..... och som ska rotera ett visst antal gånger.

Morsan och farsan var förbi här hemma i dag. Vi satt och tjolade om allt mellan
himmelen och jorden....bla att dom hade fått 3 regnbågar i helgen...ja, dom
har alltså varit i väg och fiskat vid en sjö någonstans....
Mmmm....regnbåge är gott...ja, det är väl nästan all fisk....tycker jag.

Mattias var i väg i dag till Borlänge och spelade fotbollsmatch.
Sista matchen för säsongen...tror jag.

Det här får bli allt för mig idag...ska snart gå och lägga mig...

Ha det så gott!

 
Trackback
RSS 2.0