Min planerade dag....

Om ni har läst min blogg före detta inlägg, så stog det ju att
jag skulle gå på fotbollsmatch och att jag skulle ev. städa...om orken och lusten infann sig.

Jag var ner till Heros och kollade när grabbarna spelade mot ett lag ifrån Borlänge.
Grabbarna var jätte bra...och dom kämpade bra ...och dom hade flera bra
målchanser....men tyvärr.....det räckte inte den här gången.....
Borlänge vann med 3-0.....dom hade mer tur med sina målchanser....bl a.
Efter matchen var det match mot föräldrarna....eftersom det här var den sista matchen.
Och träningen har också tagit slut....för denna gång.
Det var då som jag passade på att smita hem....hihihhhhiiiiiii.
Hasse stannade kvar och spelade mot grabbarna....som vann!!!!

Städningen då?....ähum...jaa-aa...den finns kvar...hahhaaa.
Min ork och lust infann sig inte i dag heller......suck.
Men jag hade i alla fall lite ork i mig.....jag tog ner den torra tvätten och vek den
och sen satt på en maskin med tvätt....... alltid något....

Nä, nu kom Johanna hem, så jag ska gå och prata med henne.
För snart är det dags för oss att tänka på skönhetssömnen....

Ha det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0