Så var det kväll....

Så var det kväll igen....
Hasse och Mattias tittar på Ice Age.
Jag tittade också ett lite tag, men jag har sett
den så många gånger nu, så jag är lite trött på den.

På eftermiddagen skulle jag städa..... och jag hann
plocka lite och dammsuga hallen, toan och köket.
När jag skulle plocka lite i vardagsrummet och matsalen,
så hittade jag 2 st löpare som jag har vävt förut.
Men jag hade inte gjort fransar, så då tog jag dom
i stället och började knyta fransar...
Det tog sin tid. Tyvärr så fick jag jätte ont i axlar
och nacke, så nu har jag även huvudvärk.
Men i morgon ska jag klippa fransarna så att dom blir
jämna och lika långa....

Mot kvällningen var jag förbi hos Nellie och Molly.
Nellie var på sitt rum och lyssnade på filmen
Mamma Mias låtar. Hon spelade jätte högt.
Hon tyckte att det var en jätte bra skiva och ville
ta med den till dagis, så att alla fick höra hur bra musik det är.

Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0