Bilder....

Just nu är jag ensam hemma.
Mattias och Hasse har åkt till Grängesberg med
Mattias fotbollslag för att åka Go-kart.
Johanna är hos Evelina. Hon sov över där i natt.

Nu har jag klippt fransarna på löparna...puh..det
var inte det lättaste att få det helt jämnt.
Jag har inte så bra ögonmått.

I bland när jag bara surfar runt på internet, så kan
jag komma till sidor med roliga, konstiga, märkliga,
fina, otroliga och fula bilder.
Här kommer några sånna bilder.

Här kan man snacka om bilköer och trafik.




Tänk att bara komma på en sån här grej.....



Här är det nog inte lätt att vara elektriker....



Här ser man resultatet av att träna för mycket.....



Hmmm... är han modig eller dum???



Undra om man sover gott i denna säng eller om man blir "sjösjuk"???



Här bevisar dom att bil och släpkärra behövs inte......


Det var några bilder som jag har hittat på nätet.
Har fler, men jag lägger ut dom någon annan gång.

Nu ska jag ner och äta och sen ska jag ringa Teresa
och höra om vi skulle åka på loppis i dag.

Tjingeling!
Trackback
RSS 2.0