Min bästis....




Teresa har varit förbi här på förmiddagen.
Vi har pratat om vardagliga och icke vardagliga saker...
Eller det var Teresa som pratade och jag som lyssnade....hihiii.
Hon är min allra bästa vän.... det är en toppen tjej!!!
Ärlig, rak, hjälpsam, stöttande, snäll, rolig, glad,
förstående, trevlig, underbar, ödmjuk, hjärtlig
och en massa till......både positiva och någon negativ ; )
Jag är glad över att hon vill vara min vän och att jag får vara hennes.

Nu måste jag i alla fall gå och duscha...för jag ska åka till radion och
jobba lite...och sen har jag några ärenden först att ordna med.

Trevlig helg!!!



Kommentarer
Postat av: T

2008-09-19 @ 18:48:27
Postat av: T

Ja, Vad säger man som kommentar till ett sådant inlägg..... JAG ÄLSKAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA !

Allt du säger om mig kan jag direkt säga detsamma !!

Utan dej vet jag inte hur jag skulle klarat detta...först julen ...och så detta.... och allt annat genom åren ! PUSS PUSS På dej från mej !

2008-09-19 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0