"Dum" humla....

På jobbet idag var det stressigt
och rörigt. Sen hade jag en sån tur att jag fick
sitta i dammsugarljud i 1½ timme!!!!
Hade redan huvudvärk när jag åkte till jobbet,
och inte blev den bättre av att man satt och
retade sig på den där jävla dammsugaren som lät.

På eftermiddagen kom Lina förbi här med Nellie och Molly.
Nellie ville hoppa på studsmattan.
Lilla Molly var också upp på studsmattan och hade det roligt.
Först satt hon på mattan när syrran hoppade och
studsade med. Men efter ett tag var hon på benen och
försökte hoppa själv. Men för det mesta så sprang hon
på mattan och skrattade och hade det roligt.
Både Nellie och Molly blev sura när dom inte fick hoppa
mera... för att dom skulle hem.

Johanna är fortfarande väldigt sjuk... stackaren.

Mattias har jag inte sett till så mycket idag.
Han har mest varit ute och är det fortfarande.
Han och hans kompisar åker skatebord.

Fick in alldeles nyss en STOR humla som surrar och
flyger bakom mig.... den fattar inte att flyga ut genom
balkongdörren( där den flög in ), utan den "försöker" flyga ut genom det
stängda fönstret.... eller genom balkongdörrensglas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0