Ingen övningskörning...

Jag har bara varit hemma hela dagen.
På morgonen var det jag som var vaken först, så
då satte jag mig framför tv:n och slötittade.

På dan var Teresa ute och gick med Cecilia, så hon
stannade till här igen och ville att jag skulle
komma ut ett tag.
Det var rätt så skönt i solen, men sen ibland
kom det en sån där kall vindpust... brrrr.

Nu på eftermiddagen har jag suttit här framför
datorn och surfat runt lite, spelat ordspel på en
spelsajt och sen håller jag på att lyssna på musik
som jag har i datorn... och bloggar.

Johanna ville tidigare idag åka ut och övningsköra, men jag
sa att jag åker ingenstans idag... eftersom jag drack
igår kväll.... onödigt att chansa att man är helt ren.
Inte för att jag har några känningar av att jag drack igår
och jag tror att det kan vara okej, men som sagt
det dumt att chansa.....

Ni som har kommenterat min blogg förut, vet ju att
det har varit så att jag ska "godkänna" kommentarerna innan
dom har synt i bloggen.
Men, nu har jag ändrat så att det syns på en gång och utan mitt
"godkännande". Fick väl klagomål av min bloggvän Jörgen
igår om detta. Så nu Jörgen har du fått som du ville.
Och du Jörgen, kommentarerna på slotten fanns där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0