Nellie o Molly ute.....

Idag när jag åkte till jobbet, hade jag sällskap
av Johanna. Jag skulle skjutsa henne till busstationen.
Kl. 07.00 skulle hon och några av hennes klasskompisar
åka med en buss till Stockholm.
Klockan 20.00 ikväll åker bussen från Stockholm.
Ska bli spännande att höra vad dom har fått gjort.

På eftermiddagen var mina föräldrar förbi här på
en snabbvisit.

Sen lite senare åkte jag och Hasse till Nisses.
Hasse skulle titta efter någon kudde till sin morfar, men
han hittade ingen som passade.
Jag köpte mig en puzzelmatta och sen ett nytt puzzel.
Hittade även 2 st kuddfodral.

Sen åkte vi hem till brorsan med familj.
Molly är frisk igen... ja, feberfri i alla fall.
Lina gick ut med kidsen på gården.
Molly ville gunga. Hon tycker det är jätte roligt.
Nellie tog ut hennes dockvagn och gick runt och
lekte med den.
Tyvärr hade solen gått i moln och det hade börjat
blåsa lite, så det var inte så skönt ute som
förut på dagen... inte just då i alla fall.



Jag tänkte ta ett fint kort på Nellie och Molly, men siddu det ville inte
Molly. Hon gick iväg hela tiden...



Molly älskar att vara ute. Hon blir arg när hon måste in igen....



Nellie visar "hennes" bäbis....



Så här glad är man när man får gunga...det kittlas ju så härligt i magen.



Nellie ska ge sin bäbis varm mjölk, så att den inte ska frysa.
Sen berättade hon att bäbisen hade 2 st varma mössor, som hon
hade värmt i micron först... hahhaaa.
Trackback
RSS 2.0