Övningskörning.....

På jobbet hade jag mer än fullt upp...
Det var stressigt och rörigt och ingen som
helst lugn stund....

På eftermiddagen var jag på fotvård.
Och vi det här laget så vet ju ni som har läst
mina inlägg sen förut, att jag tycker det är så
sköööönt och avslappnande med en timmes
ompyssling.... dvs fotvården.

Idag mår Johanna mycket bättre... hon är
rätt så pigg.
Körkortstillståndet damp ner i brevlådan idag och
Johanna ville ut och övningsköra på en gång.
Och eftersom hon kände sig bättre, så åkte jag
och Hasse ner med henne till Heros.
Där fick hon börja att övningsköra, på parkeringen.
Det gick huuuur bra som helst!
Hon var JÄTTEDUKTIG!!!!!
Hon körde i lite mer än en timme.
Sen var vi tvugna att avbryta, för vi skulle hämta
Mattias från en kompis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0