Tatuering....

Idag var Katja tillbaka på jobbet, efter sin
semester i Finland. Skönt!
Idag var det också väldigt rörigt på jobbet.
Mycket folk inne vid oss....

Eftermiddagen har jag tillbringat hemme.
Jag har bara varit ut en vända när jag hämtade mina
föräldrar när dom kom till OKQ8 med bussen från
Helsingforskryssningen.

Brorsan med familj var förbi här en liten vända.
Brorsan visade sin nya tatuering, som han hade gjort
på underarmen. Den var fin.
Nellie och Molly hoppade på studsmattan.
Och det var samma visa idag som igår.
När dom skulle åka och kidsen inte fick hoppa mera, så
blev dom lite griniga.

Klockan 18.30 ska jag äntligen till frissan och blir klippt
och få i lite döljande hårfärg.
Jag vill inte ha mina naturella "ljusa" slingor.....



Fasters sötipöti....



Molly tycker det är JÄTTEKUL att vara på studsmattan. Här springer
hon runt lite...



Fasters sötipöti....



Ooopppsss...



Lina vill att barnen ska komma, för dom ska åka.
Men det vill inte barnen..... hahaa



Nellie ville också ha en tatuering som hennes pappa.
Här visar hon upp den och beodrade både mig och Johanna att ta
kort på hennes tatuering.... hahaa
Trackback
RSS 2.0