Tidigt ute....

Det är inte varje dag som man sitter ute före
klockan 9.00 och är rätt så nyvaken.... hahaaa.

Imorse när jag vaknade, så var Nellie och Mattias
redan vakna... och Hasse.
Bland det första Nellie sa var att hon ville att jag skulle
följa med henne ut, så hon fick hoppa studsmatta.
Så det var bara att göra som "damen" ville.
Ja, först fick hon äta frukost och klä på sig, så jag hann
väl vakna till lite mer. Men duscha hann jag inte, så det
ska jag göra snart.

Sen var vi ute i tills hennes pappa kom vid 10.30-tiden och
hämtade henne. Men Nellie ville inte hem.
Hon blev ledsen. För hon älskar att hoppa på studsmattan.
Medans vi var ute så hoppade hon precis hela tiden.
Hur nu hon orkade det????

Jag sitter fortfarande och är sur och grämer mig över alla
korten som "försvann utav sig själv".
Om jag hade haft korten kvar, så har ni fått se själva vilka
små söta påskkärringar som var hit och sen kort från
våran sköna grillstund.....

Johanna stackaren är sjuk.
Hon har ont i halsen, hosta, huvudvärk och feber.
Sen har hon tappat rösten.
Måtte vi andra inte bli smittade... "peppar, peppar...".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0