Till familjen Svensson....

Brrrr... jag var ute nyss... fy vad kallt det blåser.
Teresa var ute och gick med Cecilia, så då stannade
hon till här ett tag och tyckte att jag skulle komma ut.
Så jag klev ut utan jacka... trodde att det var varmare ute
än vad var... brrrrr.. rena isvindar ju.

Klockan 17.00 ska vi till familjen Svensson.
Jonas och Katja ska också dit.
Vi ska grilla... brrrr... jag hoppas verkligen att
vi INTE ska sitta ute och äta... brrrr.
Först var det tänkt att bara jag och Hasse skulle dit.
Vi ska dricka "vuxendricka".
Men när Mattias hörde att vi skulle grilla där, så blev han
grinig över att han inte fick följa med.
Och jag är ju en snäll och mesig morsa, så då
kunde jag inte neka honom att få följa med.....
Inte för att det gör mig något om kidsen är med, men
ibland så kan det ju faktiskt vara skönt att få gå iväg
för oss själva.... som ju är väldigt sällsynt annars.

I förmiddags var jag och Hasse till Bolaget och handlade
lite "vuxendricka" och sen var vi till Konsum och
handlade mat och kött till ikväll.

Just nu när jag sitter här vid datorn och tittar in i Mattias
rum, så ser jag en ovanlig, sällsynt och märklig syn.
Mattias STÄDAR sitt rum.... just nu dammtorkar han
en hylla!!!!!! Han har en hink med vatten och Ajax och sen
har han plasthandskar på sig.... han ser ju riktigt
proffsig ut ju... hahhaaa.
Spännande att se hur resultatet blir.... om man ser
någon skillnad.... för det är ju inte färdigstädat i
hans rum med enbart dammning... lååååångt ifrån.
Hans golv fungerar just nu som ett förvaringsställe för
hans saker.... suck.

Kommentarer
Postat av: Jogga

Vi kommer inte att sitta ute!!!!!

2009-04-18 @ 15:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0