BORTA!!!!.....

Igår kväll när jag skulle föra över kort som jag
tagit, så funkade det inte av någon anledning.
Jag satt och provade flera gånger, men nej då.
Till slut gav jag upp och så tänkte jag att idag provar jag
igen. Och det har jag gjort. Och gissa vad jag upptäckte då?
Jooo, alla mina kort jag tog i går... på Nellie och Molly som
påskkärringar och på korvgrillningen var BORTA!!!
Dom fanns inte i kameran.
ÅÅåååhhh.... vad sur jag blev.
Och ingen här hemma har gjort något med kameran.
Men borta är dom!
Konstigt... hmmmm... spökar det här hemma??????


Hur som helst, så kom Molly och Nellie hit och önskade
oss glad påsk. Dom var sååååå sööööta som påskkärringar.
Jättegulliga.... söta... fina...
( Grämer mig över att mina kort på dom är BORTA!!! )

Sen på eftermiddagen åkte våran familj och brorsans familj
och mina föräldrar ut och grillade.
Vi åkte först till Långtjärn, men där var det så blött, lerigt och
snöigt, så vi skippade tanken på att vara där.
Vi åkte istället till ett annat ställe som var hur bra som helst.
Vi satt och njöt av solen och värmen.
Ungarna sprang och gick runt i skogen... och i snön som
fortfarande låg kvar.
Mattias och Nellie lekte med varann hela tiden... ja, det var
väl Nellie som gick efter Mattias hela tiden...hahaaa.
Vi grillade korv och som vanligt så smakar korv med bröd
såååå gott när man är ute så där.

När vi sen åkte hem, ville Nellie följa med oss och sova över
hos oss. Så hon var bara hem och hämtade lite saker och sen
kom hon hem till oss.
Hon och Mattias fortsatte att leka... dom var ut och hoppade
studsmatta... dom lekte kuragömma... med mera....
Sen när det var läggdags, så sov hon i Johannas rum på
Johannas "sängsoffa".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0