Eftermiddagen/kvällen...

På eftermiddagen åkte jag, Johanna och Hasse
till loppiset i Backbyskola.
Vi skulle dit och lämna påsarna som vi sorterade
ur skåpet för några dagar sen.
Dom skulle Hasses mamma få.
Jag gick runt där och kikade, men jag orkade
inte koncentrera mig för det satt två stycken personer
och spelade fiol. Men det lät mer som gnissel i mitt öra.
Johanna köpte ett par örhängen och jag köpte
hembakat fika av Hasses mamma.

Sen åkte vi hem till brorsan med familj.



Nellie var ute och lekte. Här leker hon att hon planterar grönsaker,
korv, godis, fiskpinnar, pizza och massa annat.... hahaaa.



Johanna hade roligt åt Nellies planteringar....



Grannarna till brorsan satt ute och grillade.
Mmmmm... det doftade ljuvligt gott. Det var deras premiär grillning.
Gissa om jag blev sugen på att grilla... vi har ju inte premiärat ännu.



Molly med katten Simba, som är lika stor ( om inte större ) som
hon.. hahaaa.



Molly gosar med katten... hahaaa. Simba ville mest sova ifred,
då han gick iväg hela tiden och Molly efter. Men till sist lyckades Simba
gå ifrån lilla Molly och hitta ett lugnt ställe.



Molly har skrapsår på näsan och en liten bula i pannan.
Hon hade ramlat på asfalten... stackars liten.



Nellie och Molly ville båda två sitta med Johanna.



Nellie tycker om att leka frisör med Johanna. Hon kan kamma/borsta
Johannas hår hur länge som helst. Och Johanna hon bara njuter.
För hon tycker det är så skönt när man håller på med hennes hår.


Efter besöket hos brorsan med familj, åkte vi och hämtade Mattias.
Sen åkte vi till Ludvika och handlade på Willys.

På kvällen tittade jag först på "Så ska det låta".
Sen efter det tog jag fram mitt ny inköpta puzzel och puzzelmatta
och började pussla med Johanna.
Det var länge sen som jag pusslade. Jag tycker det är kul...
och avslappnande.

Trackback
RSS 2.0