Glasögon....

Så var det måndag igen.....

Jag har jobbat.... varit till Barn- och ungdoms-
mottagningen med Mattias... ang hans astma och allergier.
Pricktestet kunde dom ej göra idag, eftersom Mattias
inte har varit medicinfri på tre dygn.... så vi ska tillbaka dit
igen på onsdag.

Sen åkte vi till stan.
Jag gick in på Lindex och Hasse och Mattias gick till
Synsam och hämtade ut Mattias glasögon.
Sen var dom även till Intersport och köpte nya
fotbollsskor åt Mattias.

Mattias hade provat glasögonen på Synsam.... och han
hade fått huvudvärk... så när vi kom hem och jag och
Johanna ville se hur han såg ut i sina glasögon, så
vägrade ungen att sätta på sig dom.
Ja, han talade om för oss att han tänkte inte ha på sig
dom... som bara ger honom huvudvärk.
Jag känner på mig att det kommer att bli en heeel del
tjat och bråk kring hans glasögon.... suck.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Jadu... de där goa kidsen... C fick ju sina för ett par dar sen... men hon led av huvudvärk och yrsel och illamående... men det var bara att bita ihop... att ha dem på sig HELA tiden...annars blir det bara värre för då måste ögonen jobba på att ställa om sig igen... ond cirkel... jag tog med henne tillbaka till synsam ...tejjerna där sa exakt samma sak... men det biter bättre...så nu ...efter bara ett par dar så är det bra !!!



Annars då?

Själv är jag något upprörd!!

Usch...vad världen är full i idioter.....



kram på dej!!!

2009-08-31 @ 22:16:08
Postat av: Jaana

Det knallar och går... just nu har jag en jävla huvudvärk...haft det nästan hela dagen.

Så jag ska gå och lägga mig nu.



Upprörd? Hmmm.. det låter ju inte bra.

Jag får väl komma förbi hos dig så vi får pratas lite..



Kram på dej med!!!!

2009-08-31 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0