Handlat på Willys....

Idag var jag ännu tröttare på jobbet.... suck.... hela veckan
kommer nog att vara lite "jobbig".... så här efter 4 veckors semester.

Jaha, vad har hänt annars idag då...?

När jag kom hem från jobbet hann jag träffa Mattias medans vi åt lunch.
Sen hade han bråttom till sin kompis Mikael.

Halv två idag var jag till läkaren.... och det var en helt ny läkare
för ming .... Henriksson hette han.
Men han var trevlig.

Efter läkarbesöket åkte jag och Hasse till Willys i Ludvika och
storhandlade.... ja, nästan i alla fall.
Johanna slutade skolan i samma veva som vi var uppe i Ludvika, så
vi hämtade upp henne och två kompisar... så dom fick åka
med oss hemöver.

Jaa-a... mer än så har det inte varit idag... hittills i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0