Inget firandet....



Jag har bestämt mig för att min kommande 40-års dag INTE ska firas
på något vis. Varken före, då eller senare!

Så här med avböjer jag mig från ALL uppvaktning och firandet av min födelsedag,
vänligt men BESTÄMT!!

Jag hoppas VERKLIGEN att ALLA RESPEKTERAR min önskan!!!!!
Tråkigt om man ska behöva bli besviken på sina vänner och nära.....

Vet ju ej riktigt vilka av mina vänner som läser min blogg.... men DU kan
ju kommentera detta inlägg på något vis, så ser jag ju vart detta
meddelande har kommit fram.

Kommentarer
Postat av: Dotter Johanna

Förstått chefen!

2009-08-16 @ 18:59:10
Postat av: Anonym

OKEJ OKEJ OKEJ!!!

;o)

LÖV JO och gör precis om du säger!

/T

2009-08-16 @ 21:42:30
Postat av: Jaana

BRA och TACK!!!



Kram!

2009-08-16 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0