Biosugen....

Hasse var aldrig ut och svirade igår.... han fick ingen
lust till det, sen senare.

Jag och kidsen kollade på en film som Mattias var iväg och
hyrde, "Monsters vs Aliens". Det är en animerad film och
den var väl helt okej.

Idag har det inte hänt så mycket.
Ingen av oss ha haft bråttom ut i snöovädret.
Hasse har väl varit ut och skottat.

Mattias har en kompis och dom sitter och spelar på hans
nya PS3.... och för ett herrans liv.

Jag är faktiskt lite sugen på att gå på bio och se "Göta Kanal 3".
Men jag har inte bestämt mig ännu... och inte har jag
hört med familjen än, om dom är intresserade av att gå på bio.
Jag vet inte om den går här i Smb, men i Ludvika går den på
två olika tider idag.
Ja, det återstår att se om det blir någon biovända eller inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0