Kylan har hållt mig inne....

Hasse var också iväg och tog sprutan för svininfluensan, idag.
Så nu har vi alla i familjen vaccinerat oss.
Mattias ska ta en dos till i januari.

Jag har inte varit utanför dörrarna idag.... även om jag först
tänkte att jag skulle gå ut i solskenet och ta några
vinterbilder med kameran. Men det blev aldrig något annat
än just en tanke.... pga av kylan ute.....

Mattias där emot var ute på förmiddagen med kompisen Andreas.
Dom åkte bob och snowboard.
Sen senare på eftermiddagen skulle Mattias och hans kompis
Lukas åka bob.

Johanna har varit till Kupolen och julshoppat.
Jag är INTE nå avundsjuk....
Alla julklapparna handlade jag via nätet, i år.
Enkelt, praktiskt och BEKVÄMT!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0