Olycka igen....

Idag när jag åkte hem från jobbet, så var det en olycka
efter vägen... igen.
Den här gången var olyckan vid Lernbo.... och vid korsningen
in mot Hagge.
Det var två bilar som krockat.... den ena var "skrynglig" fram till
och den andra vid ena sidan där bak.
Det var lång kö på båda hållen av olyckan. Jag fick köa
ca 10 minuter innan vi fick åka vidare.

Jag har pendlat mellan Smb och Ludvika i några år nu... och
jag har aldrig varit med om att komma till en olycksplats... då
det har funnits ambulans, poliser och brandmän på plats....
alltså rätt snart efter själva olyckan.
Sen nu så har jag fått vara med om det i två dagar i rad.
Usch, det är obehagligt och se alla dessa blinkande lampor
och demolerade bilar.

Idag har jag varit på utvecklingssamtal med Mattias.
Det gick bra.

För ett tag sen skjutsade jag Mattias till handbollsträningen... och
jag ska hämta han om ca en halvtimme.

Sen är det bara soffan och tv:n som gäller för mig.... ska se
"mina" program ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0